Κυριακή 25 Ιουλίου 2010

Μεταστροφή του Δημάρχου Αστακού Δρα. Παναγιώτη Στάικου σχετικά με την "επένδυση" στο Πλατυγιάλι

Όταν το 2004 ο σημερινός Πρωθυπουργός εκλέχθηκε στην ηγεσία του ΠΑΣΟΚ από την βάση του κόμματος , έλαβε το μήνυμα να τα αλλάξει όλα και προπαντός τους μηχανισμούς  του κόμματος , οι οποίοι είχαν δημιουργήσει μια σαπίλα ( είδε Τσουκατοι, Μαντέληδες, Τσοχαντζοπουλοι,)  Επαγγελλόταν    την αξιοκρατία και την δημοκρατία των αρίστων και όχι των αρεστών και εγώ τον πίστεψα και τον στήριξα με όλες μου τις δυνάμεις , ενώ αυτοί που οι μηχανισμοί τους δίνουν τα χρίσματα τον πολεμούσαν με πάθος στηρίζοντας Βενιζέλο .
Άραγε όταν   ο κύριος Πρωθυπουργός προεκλογικά μιλούσε   για αξιοκρατία και την δημοκρατία των αρίστων και όχι των αρεστών τα πίστευε ή δεν ξέρει τι γίνεται στο κόμμα του ; Εγώ θέλω να πιστεύω ότι ήταν ειλικρινής και θα πιάσει το νυστέρι για να ανοίξει το απόστημα . Πάντως η σαπίλα των μηχανισμών του ΠΑΣΟΚ αρέσκεται στους μέτριους , με τους οποίους κάνει τις αλλαξοκωλιές της και δεν μπορεί να δει στα μάτια της τους άξιους και τους άριστους .
Έτσι λοιπόν ενώ στο βιογραφικό μου υπάρχει ένα άριστο Διδακτορικό και αρκετές μετεκπαιδεύσεις και βραβεία, που μαζί με ένα πολύ μεγάλο έργο στον Δήμο , το οποίο αναγνωρίζεται από όλους και που όμοιο του μόνο σε πολύ λίγους Δήμους στην Ελλάδα υπάρχει , η σαπίλα των μηχανισμών σφιχταγκαλιάζεται με τις μετριότητες .
Εγώ δεν υπήρξα ιτοτέ παιδί του κομματικού σωλήνα , αλλά αγωνιστής της Δημοκρατίας και εθελοντής στην κοινωνία και ούτε είχα σχέση με την σαπίλα των κρατικοδίαιτων τρωκτικών της εξουσίας , που κάποια από αυτά βρίσκονται με εκατομμύρια Ευρώ στους τραπεζικούς τους λογαριασμούς . Εγώ προκαλώ να ανοίξουν οι τραπεζικοί λογαριασμοί μου εμένα και της οικογένειας μου σε βάθος εικοσαετίας , να δοθούν στην δημοσιότητα οι φορολογικές μου δηλώσεις και η ακίνητη περιουσία η δική μου και της οικογένειας μου .
Εγώ δεν έχω ανάγκη την σαπίλα των μηχανισμών του ΠΑΣΟΚ ,αλλά την κοινωνία του ΠΑΣΟΚ , που είναι οι αγρότες . οι κτηνοτρόφοι , οι ψαράδες , οι εργάτες , οι μικροεπαγγελματίες . οι συνταξιούχοι , οι άνεργοι , οι νέοι,
για τους οποίους δημιουργήσαμε σε όλα τα χωριά παιδότοπους και
σύγχρονους χώρους άθλησης , με τους οποίους ζούμε μαζί στον τόπο μας και μας συνδέουν κοινοί αγώνες για την δημοκρατία και την ζωή. Με αυτούς θα δώσουμε και την μάχη των εκλογών . η οποία θα είναι νικηφόρα και θα βάλουμε στο χρονοντούλαπο της ιστορίας τις επιλογές της σαπίλας των κρατικοδίαιτων τρωκτικών των μηχανισμών του ΠΑΣΟΚ .
Έτσι δηλώνω πως θα κατέβω ως ανεξάρτητος υποψήφιος Δήμαρχος και θα δεχθώ την στήριξη από πολιτικές δυνάμεις που δέχονται ότι η τοπική αυτοδιοίκηση είναι ο κατ’εξοχήν λαοπρόβλητος θεσμός     για περιφερειακή ανάπτυξη και βελτίωση της ποιότητας ζωής των κατοίκων μέσα από λαϊκή συμμετοχή και κοινωνικό έλεγχο, με αξιοκρατία, ισοπολιτεία και κοινωνική δικαιοσύνη , που ο Δήμαρχος και το Δημοτικό Συμβούλιο θα είναι πραγματικοί εργαζόμενοι και όχι κρατικοδίαιτοι βολεμένοι , οι οποίο θα υπηρετούν την κοινωνία , θα είναι αρωγοί στην υγιή επιχειρηματικότητα για πραγματική ανάπτυξη και όχι βαστάζοι των αεριτζήδων και του Διεθνούς Νομισματικού Ταμείου .
Πριν από λίγους μήνες ακούσαμε από επίσημα κυβερνητικά χείλη για μνημόνιο συνεργασίας με το Κατάρ για δημιουργία ενεργειακού κόμβου στο Πλατυγιάλι , με τερματικό σταθμό υγροποιημένου φυσικού αερίου και εργοστάσιο παραγωγής ηλεκτρικού ρεύματος .
Φαίνεται όμως ότι επρόκειτο για μνημόνιο κ
αποπροσανατολισμού αφού η τιμή που προτείνουν οι προμηθευτές του Κατάρ
είναι διπλάσια των διεθνών τιμών , όπως έγραψε και      ο Κόσμος του Επενδυτή . Οι δε θέσεις εργασίας δεν ήταν χιλιάδες όπως διαφήμιζαν οι κομματικοί ντελάληδες , αλλά λιγότεροι από 140 . Το παραμύθι τελείωσε δεν τσιμπάει κανείς πλέον. Μόνο οι κομματικοί ντελάληδες το συνεχίζουν για ψηφοθηρικούς λόγους και για να καλύψουν την οσφυοκαμψίας τους απέναντι στο Διεθνές Νομισματικό Ταμείο
Ευχαριστώ για την φιλοξενία . Ο Δήμαρχος Αστακού
DR Παναγιώτης Στάϊκος Αριστούχος ΔΙΔΑΚΤΩΡ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πες μας την άποψή σου: